fredag 16. januar 2009

Nytt Videokamera

Hipp hurra. Nytt videokamera i huset :) Har pensjonert mitt gamle Canon Hi8 Super VHS kamera. Kjøpte et JVC GZ-MS100 kamera. Skikkelig kul farge, ikke sant ? :) Dette er et "billig" kamera. Men jeg ville ikke legge så mye penger i kamerakjøp. Får heller oppgradere senere dersom det blir aktuelt. Kameraet lagrer filmen på SD kort. Utrolig kjekt og enkelt. Bildekvaliteten var ikke så aller verst, men kunne godt vært litt bedre. Pytt, pytt. Holder vel til mitt bruk...
Må jo filme "vesla", nå som hun nesten har begynt å gå ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer! Men du sier at du har "pensjonert" ditt gamle Hi8-super kamera. Jeg har veldig mange Hi8-super kasseter som jeg har lyst til å kopiere til DVD. Men selve kameraet er ødelagt. Er ditt gamle kamere evt. til salgs for en bra pris? Du kan sende svar til: jonas2222@mailcity.com